امروزه با توجه به توسعه کسب و کار، عمدتا فعالان اقتصادی تمایل دارند تا با ثبت شرکت به فعالیت خود اعتبار بیشتری دهند، آن ها به این طریق می توانند در فضای رقابتی صنف مورد نظرعملکرد موفق تری داشته باشند. استان البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات قابل توجهی که دارد اغلب مورد اقبال این صاحبان کسب و کار قرار می گیرد؛ با این وجود نبود منبع مشخص برای دریافت اطلاعات جامع، موجب بروز ابهام در خصوص ثبت شرکت در شهرستان های این استان شده است. در این مجال به منظور راهنمایی و مشاوره همشهریان، مشخصا به مراحل ثبت شرکت در هشتگرد کرج می پردازیم.

شهرستان هشتگرد واقع در بزرگراه کرج – قزوین یکی از مستعدترین نواحی صنعتی و تجاری کشور است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت می تواند گزینه ی خوبی برای فعالیت های بازرگانی، تولیدی و صنعتی باشد.

ثبت شرکت در هشتگرد
ثبت شرکت در هشتگرد

 

ثبت شرکت در هشتگرد

شرکت فرایندی است دارای قوانین خاص که این قوانین باید توسط مدیران شرکت رعایت گردد، شرکت ها انواع مختلفی دارند، که در حال حاضر شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص به دلیل اختیارات و قوانین منعطف، بیش از سایرین مورد توجه فعالان بخش خصوصی است.

 

 


 

شرایط ثبت شرکت در هشتگرد:

1. انتخاب موضوع فعالیت برای شرکت
2. ارسال مدارک برای وکیلان موسسه حقوقی دیاکو
3. انتخاب اسم برای شرکت (در صورت نیاز با راهنمایی مشاوران موسسه حقوقی دیاکو)
* مدت زمان ثبت شرکت در هشتگرد 15 تا 20 روز کاری می باشد.

 


 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در هشتگرد:

مدارک هویتی اعضا(2 عضو اصلی)
آدرس و کدپستی
گواهی سوپیشینه
مشخص کردن سرمایه اولیه (حداقل سرمایه مجاز برای ثبت شرکت 1000000ریال)
مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص در هشتگرد:
مدارک هویتی اعضا (3 عضو اصلی و 2 بازرس)
آدرس و کدپستی
گواهی سوپیشینه
مشخص کردن سرمایه اولیه (حداقل سرمایه مجاز برای ثبت شرکت 1000000ریال)

 


 

اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هشتگرد :

برای انجام امور ثبت شرکت و ثبت موسسه در هشتگرد ، نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت هشتگرد ندارید . موسسه دیاکو کار را برای شما راحت تر کرده است ، میتوانید با مراجعه به موسسه دیاکو ، کلیه امور را به کارشناسان ثبت شرکت دیاکو بسپارید .

 


 

ما در ثبت دیاکو می توانیم همه امور اداری و ثبتی مربوط به ثبت شرکت ، تنظیم و ثبت صورتجلسات شرکتها و .. در هشتگرد را انجام دهیم ، برای مراجعه به ما نیاز نیست حتما به صورت حضوری تشریف بیاورید ، میتوانید با ارتباط تلفنی از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید : 02632400680


دیاکو ، منتخب بزرگان

تلفن : 1 – 02632400680

[ratings]

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من شرکت گاز رسانی دارم ،میخواستم تعقیرات در اعضای شرکت بدهم ایا شما انجام میدهید یا باید همون شرکت قبلی که شرکت رو ثبت کرده انجام دهد شرکت در سال ۸۲ ثبت شده ست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید