در دنیای امروز، با تحول نظام اقتصادی کشورها، ثبت شرکت برای توسعه ی کسب وکار امری ضروری به شمار می رود. به همین دلیل بسیاری از فعالان اقتصادی پیش از هر کاری، به ثبت شرکت اهتمام می ورزند. بنابراین شما اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار تازه ای هستید، می توانید با مراجعه به دپارتمان تخصصی ثبت شرکت دیاکو برای ثبت شرکت در همه شهرستان های البرز اقدام کنید.

ثبت شرکت در نظرآباد:

نظرآباد به عنوان یکی از مهم ترین شهرستان های استان البرز وبه دلیل نزدیکی به جاده ترانزیت و آزاد راه تهران- تبریز از ظرفیت های بالایی برخوردار می باشد؛ تا جایی که در سال های اخیر کارخانه نساجی در این منطقه نقش قابل توجهی در تامین بازار این محصول داشته است. با توجه به این ظرفیت های بالقوه، ثبت شرکت در نظرآباد می تواند انتخاب مناسبی برای فعالان اقتصادی این منطقه باشد.

مراحل ثبت شرکت در نظرآباد:

متقاضیان ثبت شرکت در شهرستان نظرآباد لازم است در ابتدای کار، موضوع فعالیت شرکت و اعضای آن را انتخاب کنند. پس از آن با مشخص کردن آدرس و نام شرکت، وارد سامانه شوند و اطلاعات مورد نیاز را در بخش مورد نظر درج کنند.

لازم به ذکر است که ثبت شرکت در این منطقه 20 تا 25 روزکاری زمان می برد.

 

برای مشاوره رایگان ثبت شرکت در نظر آباد با ما تماس بگیرید : 02632400680

 

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در نظرآباد:

کپی مدارک هویتی اعضا
گواهی سوء پیشینه اعضا
آدرس و کدپستی دفتر مرکزی شرکت

*ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص در نظرآباد، ثبت علامت و نام تجاری در نظرآباد، اخذ کارت بازرگانی، کداقتصادی و پلمپ دفاتر برای شرکت های واقع در نظرآباد تنها بخشی از خدماتِ ثبت شرکت دیاکو است.

 

[ratings]

 

13 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید