ما در این مطلب که در اوایل سال 1399 نگاشته شده است قصد داریم به صورت کامل و خیلی حرفه ای تمام مراحل ثبت شرکت، هزینه های ثبت شرکت و به صورت کامل راهنمایی های لازمه در این خصوص را در اختیار شما کاربران گرامی بگذاریم .
به شما عزیزان اطمینان خواهیم داد که پس از مطالعه کامل این مقاله، نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر نخواهید داشت و همه نکات مهم و ضروری در خصوص ثبت و تاسیس یک شرکت را خواهید آموخت، پس با ما همراه باشید .

راهنمای ثبت شرکت

ما در این مقاله سعی خواهیم کرد که به صورت کامل شما را در انجام پروسه ثبت شرکتها یاری نماییم.

راهنمای کامل ثبت شرکت در سال 1399
راهنمای ثبت شرکت

 

 

وب سایت اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

هماهنگونه که مستحضر هستید، فرآیند ثبت شرکت یک پروسه اینترنتی دارد که همه ثبت نام ها و مراحل آن به صورت اینترنتی در وب سایت رسمی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری انجام می شود، اما به دلیل پیچیدگی و حساسیت موضوع ، با قاطعیت می توان گفت که یک شخص عادی با اطلاعات اولیه نمی تواند شخصا اقدام به ثبت شرکت نماید .
آدرس وب سایت اینترنتی اداره ثبت شرکتها : https://irsherkat.ssaa.ir

سایت اداره ثبت شرکتها
سایت اداره ثبت شرکتها

همانگونه که در پاراگراف قبلی عرض کردم، ثبت شرکت به صورت مستقیم و بدون اطلاعات در سایت اداره ثبت شرکتها کار بسیار سخت و ممکن است که اشتباهات فراوانی صورت گیرد که جبران آن در آینده غیرر ممکن باشد، لذا برای رفع این مشکل دو راه حل وجود دارد :

1 – مشاوره و سپردن کار به کارشناسان ثبت شرکت

2 – مطالعه دقیق این مقاله تا انتها .

ما در ادامه به شما خواهیم آموخت که برای ثبت شرکت چکار کنید و چه اطلاعاتی را به صورت ویژه باید بدانید . با ما همراه باشید .

 

ثبت شرکت چیست ؟

همانگونه که از معنای شرکت مشخص است، شرکتها در صورت شراکت دو و یا چند نفر به وجود میایند، شرکتها اساسا زمانی به وجود می آیند که دو یا چند نفر به صورت شراکتی قصد دارید که یک تجارت و یا یک بنگاه اقتصادی راه اندازی نمایند و در آن کسب درآمد نمایند، و موضوع فعالیت آنها بر اساس هر فعالیتی که دوست دارند می تواند شکل بگیرد ( البته موادی که منع قانونی دارد مستثنی می باشند ).

ثبت شرکت یعنی چه
ثبت شرکت چیست

 

انواع شرکتها از نظر حقوقی

ما در قانون تجارت انواع مختلف ثبت شرکت داریم که هر کدام از این انواع شرکتها، قوانین و مقررات خاص خود را دارند .

انواع شرکتهای که میتوانیم ثبت کنیم :

1 – ثبت شرکت با مسئولیت محدود

2 – ثبت شرکت سهامی خاص

3 – ثبت شرکت سهامی عام

4 – ثبت شرکت تضامنی

5 – ثبت شرکت های مختلط ( سهامی و غیر سهامی )

6 – ثبت شرکت نسبی

7 – ثبت شرکت تعاونی

انواع ثبت شرکت
انواع شرکتها در قانون تجارت

 

همانگونه که در بالا هم اشاره شد، برای مطالعه دقیق و آگاهی از انواع شرکتها و مسئولیت ها بهتر است کتاب قانون تجارت را دانلود نمایید و مطالعه نمایید، اما به اختصار و به صورت کلی انواع شرکتها را در زیر تعریف می نمایم .

شرکت با مسئولیت محدود

ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از ثبت شرکت تجاری می باشد که حداقل با 2 نفر شریک میتوان آغاز به فعالیت نماید و آنرا ثبت نمود .

  • حداقل سرمایه برای ثبت شرکت مسئولیت محدود : یک میلیون ریال
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود:  نامحدود ( البته ممکن است در اساسنامه چیز دیگری آمده باشد)
  • مهمترین قسمت حقوقی شرکتهای با مسئولیت محدود :  ضمانت و مسئولیت شرکاء تا سقف میزان سرمایه شرکت می باشد.

 

شرکت سهامی خاص

یکی از رایج ترین انواع ثبت شرکت است ، در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل 3 نفر سهامدار ( اعضا ) لازم است.و 2 نفر بازرس نیز الزامی است . معمولا شرکت های ساختمانی و عمرانی، که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند.

  • حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد.
  • اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال و بازرسین 1 سال می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند .

 

شرکت تضامنی

معمولا صرافی ها، شرکت تضامنی ثبت می کنند .

شرکت تضامنی، جهت انجام امور بازرگانی و تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می گردد به طوری که اگر داراییها و اموال شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد، هر یک از اعضای شرکت ( شرکا ) به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل  سایر افراد است.

 

شرکت مختلط غیرسهامی

شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 1 یا چند نفر شریک ضامن و 1 یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود.

شرکت مختلط سهامی

شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

شرکت نسبی

شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد.

شرکت تعاونی تولید و مصرف

شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد.

 

معمولا دو نوع شرکت بیشترین کاربرد را دارد :

1 – شرکت با مسئولیت  محدود

2- شرکت سهامی خاص

 

 

مراحل ثبت شرکت

در سالهای قبل، شما اگر قصد ثبت شرکت داشتید باید با مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتها،  و تکمیل فرم ها و اوراق شرکت اقدام به تاسیس می نمودید .

اما الان کار بسیار ساده شده، با توسعه زیرساخت های اینترنتی و دیجیتال ، بخش اعظمی از کارهای ثبت شرکت در بستر اینترنت انجام می شود .

اما به دلیل پیچیده بودن کار و تخصصی بودن مباحث حقوقی شرکتها، همچنان شما نیازمند یک نفر کارشناس حقوقی شرکتها هستید، لذا دوستانه به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام مشاوره و ثبت شرکت حتما به یک موسسه ثبتی معتبر مراجعه کنید تا جلوی اشتباهات و ضرر و زیان های آتی را بگیرید .

 

ما در ثبت شرکت دیاکو می توانیم به صورت تلفنی مشاوره رایگان ثبت شرکت را در اختیار شما بگذاریم : 02632400680

 

 انتخاب نام شرکت

یکی از مهمترین مراجل ثبت شرکت، انتخاب یک نام خوب و زیبا برای شرکت میباشد، شما اگر در کنار خود یک مشاور ثبت شرکت داشته باشید، خیلی بهتر می توانید انتخاب نام داشته باشید ، ما در یک مقاله دیگر به موضوع انتخاب نام شرکت و حتی ارائه نمونه اسامی شرکت پرداخته ایم، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این صفحه را مطالعه نمایید : اسامی پیشنهادی برای ثبت شرکت

به طور خلاصه باید عرض کنم که اسم شرکت ها باید کاملا ایرانی باشد و از سه سیلاب تشکیل شود . مثلا : شرکت آرمان تجهیزات البرز

همانگونه که در تیتر بالاتر هم گفتم، خیلی بهتر است که با کمک یک کارشناس نام شرکتتان را انتخاب نمایید.

 

موضوع فعالیت شرکت

اساسا شرکتها برای فعالیت در یک یا چند موضوع خاص ثبت می شوند، یکی از مهمترین اقدامات یک کارشناس ثبت شرکت این است که با مشاوره صحیح و درست، یک موضوع فعالیت خوب و عالی و با کمترین محدودیت رو برای موکل خویش طراحی و ثبت نماید .

ما در ثبت شرکت دیاکو، در تهیه یک موضوع فعالیت جامع در کنار شما خواهیم بود ..

باز با همه این اوصاف اگر در آینده نیاز به تغییر موضوع فعالیت شرکت داشتید این مقاله را مطالعه نمایید : تغییر موضوع فعالیت شرکت

 

فعالیت در موضوعات ذیل برای شرکتها، نیاز به اخذ مجوز از مراجع مربوطه است:
– موضوعات فعالیت مربوط به امور پولی و بانکی
– موضوع فعالیت مربوط به امور بیمه ای
– موضوع فعالیت بورسی و نهادهای مالی جدید
– موضوع فعالیت زیر مجموعه ی خصوصی سازی
– موضوعات مرتبط با شرکت های تعاونی
– موضوعات فعالیت مربوط به امور فرهنگی و هنری و خبری و تبلیغاتی
– موضوع فعالیت مربوط به امور قرآنی و مذهبی و حج و زیارت
– موضوعات فعالیت مربوط به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
– موضوعات فعالیت مربوط به حمل و نقل کالا و مسافر
– موضوعات فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی
– موضوعات فعالیت مربوط به سازمان بهزیستی
– موضوعات فعالیت مرتبط با وزارت کشور و نیروی انتظامی و شورای شهر
– موضوعات فعالیت مرتبط با جامعه ی حسابداران رسمی
– موضوعات فعالیت نظامی و نیروهای مسلح
– موضوع فعالیت مربوط به فعالیت ترجمه ی رسمی
– موضوع فعالیت مربوط به حوزه ی نفت و گاز
– موضوع فعالیت مرتبط با اتاق بازرگانی

 

روند ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها

شما پس از انتخاب نام شرکت، انتخاب لیست اعضای شرکت و شرکا و سمت آنها، انتخاب آدرس دفتر مرکزی شرکت، انتخاب حق امضا، انتخاب میزان سرمایه شرکت و همچنین انتخاب موضوع فعالیت شرکت و تعیین دقیق تمامی موارد فوق می توانید راسا اقدام به ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی نمایید .

پس ثبت درخواست تاسیس شرکت ، اداره ثبت شرکتها به ترتیب نوبت به درخواست ها رسیدگی می نماید، اگر تمامی اطلاعات  به طور صحبح وارد شده باشد ، مرحله اول تایید خواهید شد و حال نوبت آن است که مدارک را پرینت و به امضا کلیه اعضای شرکت برسانید و همه نسخ را توسط پست به اداره ثبت شرکتها ارسال کنید .

پس از رسیدگی به پرونده فیزیکی درخواست ثبت شرکت شما، یک پیامک حاوی تاییدیه به شما ارسال می شود که می توانید به مراجعه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری، کلیه مدارک شرکت خود را تحویل نمایید .

پس از تحویل مدارک؛ حال باید آگهی ثبت شرکت خود را در سایت روزنامه رسمی هم آگهی کنید .آدرس سایت روزنامه رسمی به این ترتیب می باشد : www.rrk.ir

 

ثبت شرکت چقدر زمان میبرد؟

فرآیند ثبت شرکتها به صورت مستقل در کمتر از یک روز انجام می گیرد اما بعد از اتمام کار ثبت شرکت، درخواست شما باید توسط کارشناسان اداره ثبت شرکتها بررسی شود، لذا بنا به شرایط استان و شهر شما و تعداد کارکنان اداره ثبت شرکتهای آن شهر ، زمان ثبت شرکت متفاوت است.

در حالت عادی ثبت شرکت در استان های بزرگ مثل تهران و البرز، اصفهان و … حدودا 15 الی 25 روز کاری طول میکشد .

 

هزینه های ثبت شرکت چقدر می باشد ؟

 

هزینه های ثبت شرکت را به صورت شفاف در لیست زیر مشاهده خواهید کرد، اما بهتر است ابتدا کمی توضیح خدمت شما عرض نمایم : هزینه های ثبت شرکت را می توان به دو دسته تقسیم نمود؛ هزینه های دولتی و هزینه های حق الزحمه

در برخی مواقع موسسات ثبتی برای بالا بردن درآمد خود اقدام به اعلام مبلغ بیشتر در هزینه های دولتی می نمایند که اینکار به نظر ما کار صحیحی نیست .

و در خصوص حق الزحمه، بایستی عرض کنم به دلیل اینکه برای موسسات ثبت شرکت هیچ صنف و اتحادیه ای وجود ندارد، هر موسسه ای قیمت خودش را اعلام می کند .

 

اگر تمایل دارید که کل هزینه های ثبت شرکت را به قیمت روز در امسال 1399 بدانید، کافیست با ما تماس بگیرد : 02632400680

 

ثبت شرکت فوری

یکی از نیازهای تجار و کارآفرینان و فعالان حوزه کسب و کار، ایجاد و تاسیس یک شرکت به صورت فوری و در کمترین زمان است ، ما قبلا در همین وب سایت در این خصوص توضیحاتی را ارائه نموده ایم : ثبت شرکت فوری در کرج

 

ثبت شرکت غیرحضوری

متاسفانه با شیوع بیماری کرونا در اواخر سال 1398 و اوایل سال 1399، بیشتر مردم به خدمات غیرحضوری علاقه مند شده اند، و ما نیز بنا به رسالتی که داریم و همواره کوشیده ایم که بهترین خدمات را به مشتریان عزیزمان ارائه نماییم ، اقدام به برنامه ریزی و اجرای ثبت شرکت غیرحضوری نموده ایم .

کافیست که شما با کارشناسان ثبتی ما تماس بگیرید و در خصوص شرایط و مدارک و مراحل لازم جهت ثبت شرکت غیرحضوری اطلاعات کسب نمایید و درخواست خود را ثبت کنید .

 

آیا برای ثبت شرکت به گواهی عدم سوءپیشینه نیاز است ؟

با توجه به قوانین جدید و روش اجرایی ثبت شرکتها، نیازی به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه نیست ، اما افرادی که مشکل سوپیشینه دارند نمی توانند شرکت ثبت کنند و سیستم ثبت نام ثبت نام ثبت شرکتها به صورت هوشمند جلوی ثبت شرکت برای اینگونه افراد را می گیرد .

 

اقدامات بعد از ثبت شرکت

انشالله بعد از اتمام مراحل ثبت شرکت و اخذ روزنامه رسمی و کثیر الانتشار ، شما بایستی موارد زیر را هم مدنظر داشته باشید و طی یک برنامه ریزی خوب اقدام نمایید:

  • ثبت نام و تشکیل پرونده مالیاتی ( کد اقتصادی )
  • دریافت دفاتر پلمپ مالیاتی ( امسال و سال آینده )
  • اگر محصول و یا خدمات تان تحت یک برند و نشان تجاری است ، بهتر است آنرا ثبت نمایید ( ثبت برند یا همان ثبت علامت تجاری )

 

مالیات شرکتها چقدر است ؟

بر اساس قانون ، مالیات تمامی شرکتها به صورت خود اظهاری محاسبه می شود! یعنی شما هر مقداری که اظهار نمایید و اعلام کنید که چه میزان سود خالص داشته اید مبنای محاسبه اداره مالیات خواهد بود .

بر اساس برخی شایعات مبنی بر معافیت مالیاتی شرکت ها در سال اول تاسیس ، بایستی خدمت شما عرض کنم که این موضوع کاملا اشتباه می باشد و همه شرکتها موظف به پرداخت مالیات در همان ابتدای فعالیت خود می باشند .

صرفا به دلیل ثبت شرکت نمی توان گفت باید افراد مالیات پرداخت کنند، مالیات با توجه به میزان سود خالص شرکتها محاسبه می شود .

 

نکات مهم :

  • شما با ثبت شرکت به کسب و کار خود اعتبار می بخشید و با یک فعالیت قانونی می توانید از همه مزایای دولتی و اعتباری بانک ها برخوردار شوید ، پس تعلل نکنید و همین امروز برای ثبت شرکتتان اقدام کنید .
  • اگر هم اکنون آدرس درستی برای دفتر مرکزی شرکت ندارید و یا ممکن است برخی از مفاد شرکتتان در آینده تغییر کند، باز هم بهتر است خیلی سریع اقدام به ثببت شرکت نمایید، زیرا در آینده هم میتوان با یک صورتجلسه تغییرات در شرکت را اعمال نمود  .
  • اگر در خصوص هر کدام از مباحث فوق سوالی دارید حتما با کاشناسان ما تماس بگیرید  و از مشاوره ثبت شرکت تلفنی بهره مند شوید : 02632400680
  • برای ما در موسسه ثبت شرکت دیاکو هیچ فرقی نداره که شما در کدام شهر ایران هستید، خدمات ثبت شرکت ما به صورت سراسری می باشد : ثبت شرکت در سراسر ایران
  • ثبت شرکت دیاکو اولین مرکز و مجری تخصصی ثبت شرکت در کرج می باشد، ما با بیش از 15 سال تجربه در خدمت شما هستیم .
  • راهنمای ثبت شرکت در سال 1399 به مرور بروز سانی می شود ، میتوانید با عضویت در این وب سایت از بروزرسانی این مطلب مطلع شوید .

 

[ratings]

43 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • راهنمای کامل ثبت شرکت، عالی بود

    پاسخ
  • الان هزینه ثبت شرکت به صورت کامل چنده ؟

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 5, 2020 8:05 ب.ظ

      امروز مورخه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ هزینه کامل ثبت بین ۷۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان است.

      پاسخ
  • اگه مدارک رو پست نکنیم و مستقیم ببریم اداره ثبت شرکت، چی میشه ؟

    پاسخ
  • شما آموزش حضوری ثبت شرکت هم دارید ؟

    پاسخ
  • ثبت شرکت در تهران خیلی پر هزینه شده، هر جا زنگ زدم کمتر از یک و دویست، قیمت ندادن !!!

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 5, 2020 8:04 ب.ظ

      موسسات ثبت شرکت در تهران، به دلیل بالا بودن هزینه هاشون به مراتب هزینه بیشتری نسبت به ما دریافت میکنند .

      پاسخ
  • من که توی انتخاب اسم شرکت خیلی مشکل دارم…
    واقعا سخته

    پاسخ
  • دیاکو، واقعا عالیه.
    من تجربه خودم رو میگم: بعد از چند باز اقدام و پست مدارک و رد شدن و کلی وقت و هزینه و اعصاب خوردی ، دیاکو به دادم رسید و با کمتر از ۸۰۰ هزار شرکتم ثبت شد .

    پاسخ
  • مهرانی فرد
    می 5, 2020 7:40 ب.ظ

    شما میتونید شرکت حسابرسی و حسابداری در تهران ثبت کنید ؟

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 5, 2020 8:06 ب.ظ

      بله، لطفا با دپارتمان ثبت شرکت تماس بگیرید : ۰۲۶۳۲۴۰۰۶۸۰

      پاسخ
  • ثبت شرکت دیاکو رو دوست دارم 🤗

    پاسخ
  • پهلوانی
    می 5, 2020 7:42 ب.ظ

    ثبت برند یا ثبت شرکت؟
    سوال اینست !!
    من که نفهمیدم …

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 5, 2020 7:59 ب.ظ

      این مطلب در خصوص ثبت شرکت بود، لطفا تماس بگیرید و سوالتان را شفاف تر عنوان نمایید .

      پاسخ
  • علیزاده
    می 5, 2020 7:43 ب.ظ

    کاملترین راهنمایی که تو اینترنت پیدا کردم، اما باز هم میتونه کاملترش کنید .
    دستتون درد نکنه

    پاسخ
  • آقا این همه مطلب خوندم، قیمت رو نگفتید 😂😂

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 5, 2020 8:02 ب.ظ

      چون قیمت برخی موارد مثل هزینه روزنامه و پست ممکنه تغییراتی داشته باشد، لذا در متن از اعلام قیمت مغذوریم، لطفا تماس بگیرید و قیمت روز را سوال نمایید .
      واحد ثبت شرکت ها

      پاسخ
  • راهنمای ثبت شرکت که میگن اینه، بقیه اداتون رو در میارن 🤣
    مهندس جعفری، منم چاپچی .
    واقعا عالی و کامل بود .

    پاسخ
  • خدایاری . از اشتهارد
    می 5, 2020 7:53 ب.ظ

    دیاکو با سالها تجربه ، تنها یار و یاور ما در خصوص امور حقوقی شرکت ماست.
    به دیگران هم توصیه میکنم .

    پاسخ
  • بسیار عالی سپاسگزارم من همیشه در انجام امور و خدمات از دیاکو راضی بودم

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 6, 2020 7:27 ق.ظ

      سلام
      آقای ویسی عزیز، شما همیشه نسبت به لطف داشته اید، بسیار سپاسگزاریم

      پاسخ
  • من مقاله رو نخوندم ولی فکر کنم چیز خوبی بود

    پاسخ
  • طراحی سایت
    می 6, 2020 11:01 ق.ظ

    خیلی سایت خوبی دارید

    پاسخ
  • میتونید در کمتر از یک هفته کار ثبت شرکت رو انجام بدید؟

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      می 7, 2020 6:02 ق.ظ

      سلام
      در حالت عادی ممکن است ثبت شرکت، بیش از یک هفته طول بکشد، اما راه حل هایی نیز وجود دارد. لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ
  • sabt sherkat bedone morajee hozori ham mishe?

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • سورن استور
    می 29, 2020 6:18 ق.ظ

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

    پاسخ
  • هزینه های ثبت شرکت در کرج چقدره ؟

    پاسخ
    • ثبت شرکت دیاکو
      ژوئن 22, 2020 5:18 ب.ظ

      با سلام
      برای ثبت شرکت در کرج – در امروز اواخر خرداد 1399 – مبلغ 790 هزار تومان هزینه اش می شود .

      پاسخ
  • مجله پزشکی
    آگوست 18, 2020 4:23 ب.ظ

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

    پاسخ
  • ثبت شرکت ما توسط دیاکو انجام شد .
    دستشون درد نکنه ، فقط به خاطر کرونا و دورکاری کارکنان اداره ثبت شرکتها، کمی با تاخیر بود .
    از همه بچه های دیاکو سپاسگزارم .

    پاسخ
  • Neque turpis vitae eros praesent varius. Egestas pellentesque urna blandit, sed ac leo ut mi, nam wisi, laborum donec erat amet. Kym Duffy Jodee

    پاسخ
  • Thank You so much, sir! This is one of my favorites. Nollie Sax Caesaria

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید