ثبت شرکت در کرج نیز همانند سایر شهرهای کشور نیاز به طی مراحل و شرایط خاص ثبت شرکت دارد. کلیه شرایط ثبت شرکت در کرج باید به طور کامل و قانونی انجام شود.در این مقاله سعی شده است تا حدودی شرایط ثبت و تاسیس شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

راهنمای ثبت شرکت در استان البرز – کرج

مرحله اول: انتخاب نوع و موضوع شرکت

در گام اول شما باید بدانید که چه نوع شرکتی را برای خود و فعالیتتان می خواهید. پس از انتخاب نوع شرکت مراحل و شرایط چگونگی ثبت شرکت موضوع انتخابی تان را باید پشت سر بگذارید. به طور کلی شرکت ها در ۷ موضوع مختلف قابلیت ثبت دارند که عبارتند از:
۱_شرکت سهامی در کرج
۲_شرکت مسئولیت محدود البرز
۳_شرکت تضامنی در کرج
۴_شرکت مختلط سهامی در استان البرز
۵_شرکت مختلط غیر سهامی در شهر کرج
۶_شرکت نسبی در کرج
۷_شرکت تعاونب تولید و مصرف در استان البرز – کرج
در ابتدای کار نیز باید سرمایه لازم برای ثبت شرکت در استان البرز – کرج که در حدود ۱۰۰ هزار تومان است را تامین کرده باشید. بعد از تعیین سرمایه اولیه شرکت، شرکا ، بازرسان شرکت، اسم شرکت نیز مشخص می گردد. نام انتخابی برای شرکت باید متناسب با فعالیت شما و قوانین مربوط به اداره ثبت شرکت ها باشد. برگزیدن اسم ایرانی و مطابق با شئونات اسلامی با معنی و مفهوم مرتبط الزامی است . برای تاسیس شرکت های تضامنی در انتهای نام شرکت از واژه تضامنی نیز استفاده می شود. پس از طی تمامی کارهای گفته شده نوبت به ارائه تمامی مدارک و فرم ها به اداره ثبت شرکت ها می رسد.

راهنمای ثبت شرکت در استان البرز - کرج

مرحله دوم: ارائه شرکت نامه

اساس نامه، اظهار نامه و شرکت نامه باید توسط کلیه اعضای شرکت امضا شده و به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود. مراحل و شرایط به خصوصی برای تمامی ثبت شرکت ها وجود دارد که توصیه می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات مرتبط با آن ها مراجعه کنید. برای مثال ثبت شرکت سهامی خاص در کرج،ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج،ثبت شرکت تعاونی در کرج،ثبت شرکت کشاورزی در کرج و … هم چنین ارائه فیش بانکی مبنی بر واریز سرمایه اولیه شرکت به نام خود شرکت در بانک ضروری است. در مرحله های نهایی کار ثبت شرکت در کرج باید کلیه اظهارنامه ها،شرکت نامه ها ، به ثبت رسیده باشند. هم چنین لازم است که پس از ثبت شرکت آگهی تاسیس و ثبت آن در روزنامه رسمی کشور انتشار یابد . برای همین در پیش نویش آگهی باید خلاصه ای از شرکت نامه،اساس نامه و اظهارنامه شرکت نیز قید شده باشد. این موارد به صورت اختصاری شامل موضوع فعالیت ،میزان سرمایه،مدت اعتبار شرکت و معرفی اعضای هئیت مدیره و دارندگان حق امضا ،تاریخ ثبت و تاسیس شرکت و ارائه شماره ثبتی شرکت می شود.

جهت ثبت شرکت در استان البرز و یا شهر کرج به دو روش می توانید اقدام نمایید :

خودتان رأساً اقدام به این کار نمایید ( از طریق اداره ثبت شرکت های کرج )
کلیه امور حقوقی و اداری را به موسسه ما بسپارید .
مویسسه حقوقی دیاکو ، با همکاری وکلای رسمی و پایه یک برترین موسسه در استان البرز می باشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه دیاکو مشاوره نمایید و تماس حاصل فرمایید.

نویسنده:مهری رقمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید