با توجه به افزایش بیماری های اپیدمی و از طرف دیگر افزایش ترافیک و سخت شدن عبور و مرور در کلان شهر کرج، متقاضیان بسیاری جهت ثبت شرکت غیر حضوری در کرج، با ما تماس میگیرند .

ما در ثبت شرکت دیاکو، به شما این اطمینان را می دهیم که بدون هرگونه نقص و کم وکاستی، شرکت شما را به صورت غیر حضوری ثبت نماییم.

 

ثبت شرکت غیر حضوری در کرج
تلفن : 02632400680 

 

ثبت شرکت دیاکو، اولین موسسه حقوقی و ثبتی در استان البرز می باشد که همواره در راستای ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان کرجی، پیش قدم بوده و هم اکنون با افتخار اعلام میدارد که اولین موسسه ثبت شرکت غیر حضوری در کرج، دیاکو می باشد .

 

راهنمای کامل ثبت شرکت غیر حضوری در کرج:

1 – ابتدا به صورت تلفنی با مشاورین ثبت شرکت صحبت نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

2 – قرارداد ثبت شرکت به صورت غیر حضوری تنظیم و برای شما ارسال می گردد.

3 – پس از تایید قرارداد توسط کارفرما، و واریز بخشی از هزینه ، کار ثبت شرکت شروع می گردد .

4 – و در پایان کار ، می توانید اوراق ثبت شرکت خود را دریافت نمایید .

 

دیاکو در استان البرز، دارای بیشترین تعداد مشتریان ثبت شرکت و برند می باشد، این موضوع اتفاقی نیست و خدمات و هزینه های منصفانه ما باعث این میزان از رشد شده است .

 

هزینه های ثبت شرکت غیر حضوری در کرج:

در این روش ثبت شرکت غیر حضوری، هیچ گونه تفاوتی در هزینه ها وجود ندارد، هم اکنون در ایتدای سال 1399 هزینه های ثبت شرکت حدود 800 هزار تومان است ( البته به صورت تلفنی استعلام نمایید ) ، ما در خدمت شما کارآفرینان عزیز هستیم .

 

در راستای تسهیل روند ثبت و تاسیس شرکت ها و موسسات غیرتجاری و با هدف حذف مراجعات حضوری متقاضیان ، فرآیند ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت الکترونیکی و طبق مقررات انجام خواهد شد. بدین ترتیب در این نوشتار سعی شده تا به تمام مواردی که برای ثبت یک شرکت بایستی در نظر گرفت پرداخته شود.

 

موسسه ثبت شرکت دیاکو

اولین مرکز تخصصی ثبت شرکت در کرج

 

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید