درباره موسسه ثبت دیاکو

 

 

موسسه حقوقی دياكو با کمک وکلاء ، مشاوران متخصص و با تجربه خود توانسته است کارنامه ای شایسته از خود به جا بگذارد .

مفتخریم که توانسته ایم اعتماد و اطمینان شرکت ها و موسسات بزرگ تجاری و غیر تجاری را در سطح استان تهران و البرز و سایر نقاط کشور جلب نماییم .

 

موسسه حقوقی ثبتی دیاکو با رویکردی نو در ارائه خدمات مشاوره حقوقی ، اداری و ثبتی در خدمت شما می باشد :

1 – ثبت شرکت :
ثبت شرکت ، نقطه شروع یک کسب و کار است ، اعتبار مضاعف ، بهره مندی از مزایای دولتی و وام های بانکی ، برندسازی ماندگار ، شرکت در مناقصات و … از مزایای ثبت شرکت است .
معمولا شرکتها با موضوع فعالیت تولیدی ، بازرگانی و یا خدماتی به ثبت میرسند . برخی از امور غیرتجاری را هم می توان با عنوان موسسه ثبت نمود .
با کمک برترین مشاورین حقوقی ، جهت ثبت انواع شرکت و موسسه غیر تجاری در خدمت شما هستیم .

2 – تنظیم و ثبت صورتجلسات شرکت ها :
شرکتها بعد از ثبت ممکن است نیاز به تغییراتی داشته باشند ، که این تغییرات توسط اعضای هیئت مدیره و طی یک صورتجلسه قانونی به ثبت میرسند . برخی از این صورتجلسات به شرح زیر است :
1. ورود و خروج اعضاء 2. نقل و انتقال سهام 3. الحاق و یا تغییر موضوع فعالیت 4. تغییر آدرس 5. تغییر نام شرکت 6. افزایش و یا کاهش سرمایه 7. تعیین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل 8. انحلال شرکت
جهت تهیه ، تنظیم و ثبت صورتجلسات شرکتها با همراهی برترین مشاورین حقوقی و ثبتی در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

3 – ثبت برند ( ثبت علامت تجاری ) :
اگر محصولی را تولید می کنید موظف هستید که نام و نشان تجاری محصول را ثبت نمائید و اگر فروشگاهی دارید که در آن محصولات و یا خدماتی را ارائه می کنید جهت جلوگیری از سوء استفاده و یا شکایات احتمالی بایستی نام فروشگاه تان را ثبت کنید . تنها راه محافظت از ارزش افزوده برند و نشان تجاری تان ، ثبت قانونی آن است .
برترین مشاورین علائم تجاری را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم بهترین راه حل ها و پیشنهادات را به شما ارائه دهیم .

4 – ثبت طرح صنعتی :
آیا می دانستید اگر طرح جدیدی برای محصولات تولیدی خود ایجاد کرده اید یا بسته بندی منحصر به فردی ابداع کرده اید قبل از افشا باید آنرا ثبت نمائید؟ هر تغییر در شکل ظاهر یا نوع بسته بندی که باعث زیبا شدن محصول تولیدی شما گردد و باعث جذابیت محصولات شما برای مصرف کننده موجب شود را قبل از افشا، بهتر است ثبت نمایید تا جلو سو استفاده رقبای خارجی و داخلی در بازارهای هدف گرفته شود. با ثبت طرح صنعتی شما می توانید به راحتی جلوی واردات یک محصول که تقلیدی از طرح تولیدی ثبت شده شما است را بگیرید.
با مشاوره صحیح و ثبت به موقع ، از ابتکارات و طرح های خود دفاع نموده و حق استفاده آن را انحصاری کنید .

5 – وکالت :
ما وکالت پرونده هایی را قبول می کنیم که احتمال پیروزی در آنها زیاد است ، با این کار در وقت و هزینه های موکلین صرفه جویی می شود . بهتر است قبل از هرگونه اقدام و طرح شکایت با وکلای ما مشورت کنید .
در صورتیکه توانایی مالی برای گرفتن وکیل را هم نداشتید، می‌توانید با گرفتن وقت مشاوره حقوقی حضوری در خصوص روند پرونده خود راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .
مشاوره حقوقی و قبول وکالت در دعاوی :
حقوقی ، کیفری ، ثبتی و املاک ، خانواده و …

6 – کارت بازرگانی :
طبق قوانین تنها بازرگانانی می‌توانند در حوزه واردات و صادرات فعالیت نمایند که دارای کارت بازرگانی باشند.
ما به عنوان مشاور کلیه امور اداری و ثبت نام کارت بازرگانی را عهده دار خواهیم بود و در اسرع وقت می توانید کارت بازرگانی تان را اخذ نمائید .
تمدید کارت بازرگانی هم یکی دیگر از خدمات موسسه دیاکو در این حوزه است .

7 – جواز تاسیس صنایع :
جواز تاسیس مجوزی است که به موجب آن به دارنده جواز اجازه داده میشود در چارچوب طرح مورد تصویب وزارت صنایع و معادن نسبت به احداث واحد تولیدی مورد نظر اقدام نماید.
چنانچه قصد راه اندازی کارگاه و یا کارخانه تولیدی دارید ، بهتر است در تمامی مراحل کار با مشاورین ما در ارتباط باشید و مطمئنا می توانیم از ابتدای کار که همان اخذ جواز تاسیس است تا پایان کار که دریافت پروانه بهره برداری است ، همراه تان باشیم .
ما با همراهی برترین مهندسین مشاور ایران ، جهت ارائه خدمات در این حوزه در کنار شما هستیم .

8 – ثبت اختراع :
گواهينامه اختراع سندي است كه اداره مالكيت صنعتي براي حمايت از اختراع صادر مي‌كند و دارنده آن مي‌تواند از حقوق انحصاري بهره‌مند شود.
اختراع نتيجه فكر فرد يا افراد است كه براي اولين بار فرآيند يا فرآورده‌اي خاص را ارائه مي‌كند و مشكلي را در يك حرفه‌، فن‌، فناوري‌، صنعت و مانند آنها حل مي‌نمايد.
موسسه حقوقی دیاکو خدمات ویژه ای را برای مخترعین و مبتکرین دارد ، با ما تماس بگیرید و از خدمات ارزشمند ما بهره مند شوید .

9 – کد اقتصادی :
کد اقتصادی شماره ای است 12 رقمی که بر طبق قانون برای اشخاص حقیقی و حقوقی که به تولید کالا و خدمات می پردازند وضع شده است.
این کد جهت شناسایی شرکت در واحد مالیاتی استفاده می شود.بر این اساس، مطابق قانون مالیاتی تصویب شده،تمامی شرکت های ثبت شده ملزم به اخذ کد اقتصادی می باشند.
جهت سهولت کار دریافت کد اقتصادی می توانید کلیه امور اداری و پیگیری های لازمه را به ما بسپارید ، در اسرع وقت کد اقتصادی شما صادر و در اختیارتان خواهیم گذاشت .

10 – پلمپ دفاتر مالی :
به منظور بررسی وضعیت حساب ها و اخذ مالیات، کلیه شرکت ها و یا موسسات اعم از فعال یا غیر فعال که به ثبت می رسند، مکلف به اخذ دفتر پلمپ شده می باشند.این دفاتر به این دلیل به دفاتر پلمپ معروف هستند که صفحات این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکت ها پلمپ می شوند.لذا ، پلمپ و شماره گذاری دفاتر تجاری که معمولاَ اساس حسابداری موسسات را تشکیل می دهند از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. دفاتر هر سال می بایست حداکثر تا پایان اسفند ماه سال قبل، توسط اداره ثبت ، شماره گذاری، امضاء و پلمپ گردند. شما می توانید امور اداری و پیگیری های لازمه در این خصوص را به کارشناسان موسسه حقوقی دیاکو بسپارید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید